Niğde'de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle Atatürk Ortaokulu'nda karne dağıtım töreni düzenlendi.

Törene Niğde Valisi Nedim Akmeşe, Vali Yardımcısı Baha Büyükaymakçı ve İl Milli Eğitim Müdürü Elif Özbek katıldı.

Sınıfları ziyaret eden protokol üyeleri, öğrencilerin karne heyecanına ortak olarak karnelerini dağıttı. Öğrencilere çeşitli kitaplar da hediye edildi.

Vali Akmeşe, öğrencilerle sohbet ederek yaz tatilinde neler yapmayı planladıklarını sordu. Öğrencilere tatili verimli geçirmeleri tavsiyesinde bulunan Akmeşe, bol bol kitap okumalarını, dinlenmelerini ve aileleriyle kaliteli zaman geçirmelerini önerdi.

Karne ve kitaplarını alan öğrenciler ise yaz tatiline başlamanın mutluluğunu yaşadı.

Otobüslerin yeni güzergahı başlıyor, tarih verildi!
Otobüslerin yeni güzergahı başlıyor, tarih verildi!
İçeriği Görüntüle

Program, protokol üyelerinin öğrenciler ve öğretmenlerle hatıra fotoğrafı çektirmesiyle sona erdi.

Muhabir: Seyfettin İnal