Niğde’de 2025-2026 eğitim öğretim yılı kapsamında, anasınıfı ve birinci sınıf öğrencileri için “Uyum Haftası” başladı. İlk kez okula adım atan minikler, öğretmenleri ve aileleriyle birlikte heyecanlı anlar yaşadı.
Milli Eğitim Bakanlığı’nın uyguladığı uyum programı çerçevesinde, çocukların okula alışmaları, sınıf ortamına adapte olmaları ve sosyal ilişkiler geliştirmeleri hedefleniyor. Okul bahçelerinde sevinç, heyecan ve zaman zaman gözyaşları da dikkat çekerken, veliler bu sürecin çocukların geleceği için önemli olduğunu vurguladı.
Uyum haftası boyunca öğrencilere oyun temelli etkinlikler ve rehberlik çalışmaları ile destek verilecek.
Muhabir: Seyfettin İnal




