Niğde Halk Eğitimi Merkezi tarafından düzenlenen “Gelenekten Geleceğe Aşure Paylaşımı Etkinliği” kapsamında İl Millî Eğitim Müdürlüğünde program gerçekleştirildi.
Etkinliğe Niğde İl Millî Eğitim Müdürü Elif Özbek ile Niğde Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Orhan Çetin katıldı. Programda vatandaşlara ve kurum çalışanlarına aşure ikramında bulunuldu.
Muharrem ayının önemli geleneklerinden biri olan aşurenin paylaşma, dayanışma ve birlik duygularını güçlendirdiğine dikkat çekilen etkinlikte, katılımcılar birlikte aşure paylaşmanın mutluluğunu yaşadı.
Niğde Halk Eğitimi Merkezi tarafından düzenlenen etkinlikle, kültürel değerlerin yaşatılması ve gelecek nesillere aktarılması amaçlandı.

