Niğde’de bir haftada 365 sürücü denetlendi, 38’i motosiklet olmak üzere 361 sürücüye işlem uygulandı.
Niğde İl Emniyet Müdürlüğü ile İl Jandarma Komutanlığınca bir haftalık süreçte KGYS üzerinden yapılan denetimlerde 365 sürücü kontrol edildi.
Denetimlerde 38’i motosiklet sürücüsü olmak üzere toplam 361 sürücüye çeşitli ihlallerden dolayı cezai işlem uygulandı.
Muhabir: Aysu Sönmez

