DMC Haber stajyeriydi, fakülte birincisi oldu
DMC Haber stajyeriydi, fakülte birincisi oldu
İçeriği Görüntüle

Niğde’de İsmail Hakkı Altan Caddesi’ndeki bir ağaca oğul veren bal arıları, vatandaşların ihbarı üzerine saatler sonra Niğde Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından güvenli şekilde kovana alınarak bölgeden uzaklaştırıldı.
Niğde’de İsmail Hakkı Altan Caddesi’nde bulunan boş alandaki bir ağaca çok sayıda bal arısının toplanması üzerine vatandaşlar durumu Niğde Belediyesi’ne bildirdi. İhbarın ardından bölgeye sevk edilen Niğde Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri, gerekli güvenlik önlemlerini alarak çalışma başlattı.
Niğde Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü personeli Deniz Aydemir, arıların sorunsuz bir şekilde ağaçtan alındığını belirterek, “İhbar üzerine gelen arı oğulunu ağaçtan sorunsuz bir şekilde almış bulunuyoruz. Böyle durumlarda vatandaşlarımızın canlılara müdahale etmeden belediyemize bilgi vermesi yeterlidir. Belediyemize ulaşan tüm hayvan ihbarlarına ekiplerimiz tarafından gerekli müdahale yapılmaktadır. Profesyonel ekiplerimiz tarafından hayvanlara zarar vermeden, incitmeden gerekli yardımları sağlıyoruz. Arıları da sorunsuz bir şekilde kovana yerleştirerek belediyemize götürüyoruz. Vatandaşlarımızın kendileri müdahale etmeden bize haber vermelerini rica ediyoruz” dedi.
Ekiplerin titiz çalışması sonucu bal arıları güvenli şekilde kovana alınarak belediyeye götürüldü. Olay, çevredeki vatandaşlar tarafından ilgiyle takip edildi.

Muhabir: Begüm Özdemir