Niğde’de, Hayat Boyu Öğrenme Haftası kapsamında Niğde Halk Eğitimi Merkezi tarafından düzenlenen Okuma Yazma Kursu Bitirme Programı gerçekleştirildi.
Programa, Niğde Vali Yardımcısı Ahmet Arık, İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Sami Adem ve vatandaşlar katıldı. Okuma yazma öğrenerek kursu başarıyla tamamlayan kursiyerlerin belge heyecanına ortak olunan programda şiir dinletileri de sunuldu.
Programda konuşmaların ardından kursiyerlere başarı belgeleri takdim edilirken, okuma yazma öğrenmenin önemine vurgu yapıldı.
Kaynak: Haber Merkezi


