Niğde İl Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanlığına bağlı Sağlıklı Hayat Ekibi, koruyucu sağlık hizmetlerini vatandaşlarla buluşturmaya devam ediyor. İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre ekip, 24 Haziran'da (yarın) Yıldıztepe Kasabası'nda vatandaşlarla bir araya gelecek.
Çalışmalar kapsamında vatandaşlara birinci basamak sağlık hizmetleri, sağlık taramaları ile danışmanlık ve bilgilendirme hizmetleri ücretsiz olarak sunulacak. Sağlık hizmetlerine erişimi kolaylaştırmak, erken teşhisi desteklemek ve toplumda sağlıklı yaşam bilincini artırmak amacıyla yürütülen faaliyetlerin aralıksız sürdürüldüğü belirtildi. Açıklamada, koruyucu sağlık hizmetlerinin yaygınlaştırılmasına yönelik saha çalışmalarının devam edeceği kaydedilerek, vatandaşların hizmetlerden faydalanmaya davet edildiği ifade edildi..

