Niğde’de doğa sever öğretmenler, “Doğa Yürüyüşü Yaz Kursu” kapsamında bir araya geldi.

Öğretmen Cem Kayhan rehberliğinde düzenlenen kursa 19 öğretmen katıldı. Bir haftalık seminer süresince katılımcılar doğa yürüyüşü eğitimi alırken, Gebere Barajı mesire alanı, Fertek Mandilmos, Hançerli, Koyunlu ile Gümüşler Manastırı ve alabalık tesislerinde çeşitli etkinliklere katılma imkânı buldu.

Kursun ardından açıklama yapan Öğretmen Cem Kayhan, katılım sağlayan meslektaşlarına teşekkür etti.

Niğde'de korkutan mutfak yangını
Niğde'de korkutan mutfak yangını
İçeriği Görüntüle

Kaynak: Haber Merkezi