Niğde Belediyesi altında bulunan kapalı otoparkta bazı sürücülerin araçlarını geçiş güzergahlarına park etmesi, otoparkı kullanan vatandaşların tepkisine neden oldu.

Selçuk Mahallesi’nde motosiklet kazası: 1 yaralı
Selçuk Mahallesi’nde motosiklet kazası: 1 yaralı
İçeriği Görüntüle

Kapalı otoparkta belirlenen park alanları dışında bırakılan araçlar nedeniyle sürücülerin giriş ve çıkışlarda zaman zaman güçlük yaşadığı görüldü. Geçiş noktalarına park edilen araçların otopark içindeki trafik akışını olumsuz etkilediğini belirten vatandaşlar, kurallara uyulması gerektiğini ifade etti.

Otoparkı kullanan sürücüler, özellikle yoğun saatlerde geçiş güzergahlarının açık tutulmasının önem taşıdığını belirterek, araç sahiplerinden daha duyarlı olmalarını istedi.

Muhabir: Seyfettin İnal