Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri, Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen mezuniyet programında diplomalarını alarak mezuniyet sevinci yaşadı.

Programa akademisyenler, öğrenciler ve aileleri katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından başlayan programda konuşan Rektör Yardımcısı Abdullah Aydın, gençliğin yalnızca yaşla tanımlanamayacağını belirterek, “Bizim düşünce dünyamızda genç; inançları ve idealleri uğrunda fedakârlık yapabilen kişidir. Hayatımız boyunca inançlarımız ve ideallerimiz uğrunda fedakârlık yapmaktan geri durmamalıyız.” dedi.

Genç kalmanın ve yapılan işi en iyi şekilde yerine getirmenin önemine değinen Rektör Yardımcısı Aydın, mezunlara meslek hayatlarında amatör ruhlarını kaybetmemeleri tavsiyesinde bulundu.

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Murat Koçyiğit ise üniversitelerin bireylerin düşünce dünyasını geliştiren, sorgulamayı ve öğrenmeyi teşvik eden kurumlar olduğunu ifade etti. Dekan Koçyiğit, iletişim alanında eğitim alan öğrencilerin topluma, insana ve hakikate karşı önemli sorumluluklar üstlendiğini belirterek, mezunlara başarılar diledi.

Niğde’de LPG kaçakçılığı yapanlara operasyon düzenlendi, şirkete el konuldu
Niğde’de LPG kaçakçılığı yapanlara operasyon düzenlendi, şirkete el konuldu
İçeriği Görüntüle

Fakülte birincisi Ebru Oral da mezun öğrenciler adına yaptığı konuşmada, üniversite yıllarının kendilerine yalnızca akademik bilgi değil, aynı zamanda hayata dair önemli deneyimler kazandırdığını söyledi. Oral, karşılaşılan zorlukların kendilerini güçlendirdiğini ve bugün emeklerinin karşılığını almanın mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti.

Konuşmaların ardından öğrencilere diplomaları verildi. Programın sonunda mezunlar büyük bir coşkuyla keplerini havaya atarak mezuniyetlerini kutladı. Öğrenciler ve aileleri, bu özel günü hatıra fotoğrafları çekerek ölümsüzleştirdi.

Muhabir: Seyfettin İnal