Niğde Belediyesi, üstyapı çalışmaları kapsamında İl Tarım Müdürlüğü, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ile İl Özel İdaresi çevresindeki yolda çalışmalara başladı.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, çalışmalar nedeniyle söz konusu yol 27 Haziran-15 Temmuz tarihleri arasında araç trafiğine kapatıldı.
Sürücülerin, çalışmalar süresince alternatif güzergahları kullanmaları istendi.
Üstyapı çalışmalarının tamamlanmasının ardından yolun yeniden araç trafiğine açılacağı bildirildi.
Muhabir: Fatih Tavlaşoğlu



