Niğde’de etkili olan güneşli ve sıcak hava, vatandaşların açık alanlara yönelmesine neden oldu.
Günün özellikle öğle saatlerinden itibaren parklarda, mesire alanlarında ve cadde üzerindeki sosyal alanlarda yoğunluk oluştu. Aileleriyle birlikte dışarı çıkan vatandaşlar, güzel havanın tadını çıkararak vakit geçirdi.
Merkezde hareketliliğin arttığı gözlemlenirken, çocuklar parklarda oyun oynadı, bazı vatandaşlar ise yürüyüş yapmayı tercih etti.
Sıcak havayı fırsat bilen Niğdeliler, açık alanlarda dinlenerek yaz mevsiminin keyfini yaşadı.
Muhabir: Aysu Sönmez



