Niğde’nin göç tablosu tersine döndü!
Niğde’nin göç tablosu tersine döndü!
İçeriği Görüntüle

Niğde’de Muharrem ayı dolayısıyla Vakıflar Genel Müdürlüğü tarafından vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

Niğde Ömer Halisdemir Meydanı’nda gerçekleştirilen etkinlikte, Vakıflar Genel Müdürlüğü koordinesinde hazırlanan 2 bin 500 kişilik aşure vatandaşlara dağıtıldı.

Etkinliğe katılan vatandaşlar, meydanda kurulan stantlarda ikram edilen aşurelerden alırken, uzun kuyruklar oluştu.

Yetkililer, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma duygularını güçlendirdiğini belirterek, geleneksel hale gelen aşure ikramlarının farklı şehirlerde de sürdürüldüğünü ifade etti.

Vatandaşlar ise yapılan ikramdan dolayı emeği geçenlere teşekkür etti.

Muhabir: Seyfettin İnal