Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Fas'ta düzenlenen UCLG (Dünya Belediyeler Birliği) Dünya Teşkilatı Olağan Kongresi'nde UCLG Yönetim Kurulu Üyeliği'ne seçildi.

Kemerhisar’da kontrolden çıkan vinç refüje çıkarak ağaçları biçti
Kemerhisar’da kontrolden çıkan vinç refüje çıkarak ağaçları biçti
İçeriği Görüntüle

Yerel yönetimler alanında dünyanın en önemli uluslararası kuruluşlarından biri olan UCLG'nin yönetiminde görev alacak olan Başkan Özdemir, Türkiye'yi ve Niğde'yi uluslararası platformda temsil edecek.

Aynı kongrede Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay da UCLG Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na seçildi.

Başkan Emrah Özdemir, "Bu zafer Niğde'miz, Konya'mız nezdinde tüm Türkiye'nin zaferidir." ifadelerini kullandı.

Kaynak: Haber Merkezi